środa, 4 marca 2015

Ulubieńcy miesięcy [styczeń i luty]

Dzisiaj postanowiłam dodać ulubieńców miesiąca, bo ostatni taki post cieszył dużą popularnością. Jeżeli i ten Wam się spodoba to zrobię z tego cykl postów 1 bądź 2 miesięcznych w zależności od ilości rzeczy :-)

1. Jedzenie
Po pierwsze są to batoniki Nestle Fitness, który w przeciągu ostatniego miesiąca zawładnęły moimi kubkami smakowymi. Wcześniej jakoś nie przypadły mi do gustu, ale ze względu na to, że miałam już dość Prince Polo i tym podobnych, stwierdziłam, że sięgnę po coś zdrowszego( nie to, że bym była na jakieś diecie).

Znalezione obrazy dla zapytania belvita ciastka

Jak już jesteśmy przy zdrowych rzeczach, to drugim przysmakiem tych miesięcy są ciastka Belvita. Jest to idealna przekąska na śniadanie. Zazwyczaj jak rano wstaje to nie jem wielkiego śniadania, bo nie jestem głodna, a takie ciasteczka są idealne. Szybkie przygotowanie i lekki zastrzyk energii, więc polecam wszystkim.

2.Napoje
Znalezione obrazy dla zapytania twinings
Podczas ferii byłam w Angli ( o czym za chwilę napiszę) i spróbowałam typowo angielskiej herbaty. Powiem wam szczerze, że podchodziłam do niej bardzo sceptycznie, no, bo jak to, herbata z mlekiem? Jednak to połączenie jest ŚWIETNE!! Herbata ma specyficzny, lecz bardzo delikatny smak. Oczywiście nie obyło się bez kupienia jej do domu i teraz wszystkim, którzy do nas przychodzą w gości proponujemy typowo angielską herbatę. I o dziwo im to smakuje:-)

3.Wydarzenia
Tak jak wspomniałam  wyżej byłam w Anglii na szkolnej wycieczce. Była to typowa objazdówka, ale naszym głównym celem była Walia. Sama Anglia bardzo mi się spodobała. Ten klimat i ludzie (ah!). Natomiast organizacja wycieczki do bani. Przez 4 dni mieliśmy ponad 2 godziny wolnego na "łażenie" po sklepach, a w jednym dniu jechaliśmy specjalnie 5 godzin, żeby potem stwierdzić, że i tak tam gdzie chcemy dojechać to nie zdążymy, bo musimy być punkt 19.00 pod Londynem. Jednym z plusów tej wycieczki było nocowanie u rodzin angielskich, no,a drugim to rozmowa po angielsku.

4. Książki
Zdecydowanie najlepszą książką było "Urojenie" Janusza Koryla. Jest to thriller kryminalny z dozą humoru, którego akcja nie pozwoli ci się oderwać od powieści. Było to idealne zwieńczenie pierwszych dwóch miesięcy. A więcej informacji możecie się spodziewać w recenzji, która już niebawem się ukaże.

5. Film
Znalezione obrazy dla zapytania listy do m

    Wiem, że to już nie pora na takie filmy, ale stwierdziłam, że muszę się z wami nim podzielić. Jest to przepiękna komedia o miłości z cudowną obsadą z magią świąt w tle. Jest to jeden z moich ulubionych filmów jaki kiedykolwiek obejrzałam i długo nie mogłam o nim zapomnieć. Bardzo wam go polecam przede wszystkim na święta, ale nie tylko.

6. Aplikacje
Znalezione obrazy dla zapytania instagram
 Od czasu kiedy mam nowy/lepszy telefon, częściej robię zdjęcia. Zazwyczaj trzymałam je tylko dla siebie, ale ostatnio coś mnie podkusiło, by je pokazać szerszej publiczności. Dlatego też założyłam swojego Instagrama ( mój nick to agnesdolores). Będę tam wrzucać różne zdjęcia nie tylko dotyczące książek.
Znalezione obrazy dla zapytania Photo Editor Max aplikacja
 I ostatnią już dzisiaj rzeczą jest aplikacja do obróbki wyżej wspomnianych zdjęć.Bardzo wam ją polecam, ponieważ ma bardzo dużo różnych funkcji, ramek i filtrów. Zdjęcia wychodzą prześliczne :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz