sobota, 28 czerwca 2014

Czytelnicze plany na wakacje.

Dzisiaj zamiast recenzji dodaję notkę na temat książek, które mam zamiar przeczytać w okresie wakacji. Jak na mnie jest ich dość sporo, ale wierzę w siebie :-)

1. Seria Niefortunnych Zdarzeń tom 1 i 2 - już od dawna pierwsza część zalega na mojej półce, dlatego stwierdziłam, że jak nie teraz to nigdy, oglądałam film, ale to było dawno, więc warto sobie przypomnieć tą serię.

 <---- Przykry początek tom 1    
         

                               Gabinet gadów tom 2 ----->







2. Przywróceni - Jason Mott - kiedyś coś o niej słyszałam, dlatego wypożyczyłam ją z biblioteki, autor ma fajny pomysł zobaczymy jak z wykonaniem


3. Osobliwy dom Pani Peregrine - Ransom Riggs - kolejna książka z tajemnicą i do tego te zdjęcia !!

 

4. Zaćmienie - Stephenie Meyer  - stwierdziłam, że wakacje to idealny czas by dokończyć tą serię, jest dużo czasu na duże książki :-)


5. Gwiazd naszych wina - John Green - wszyscy zachwalają to muszę i ja , czytałam już jedną książkę tego autora ( recenzja ) i nie było to coś super, jednak się nie poddaje i czytam Greena dalej.


6. Norwegian Wood - Haruki Murakami - jest to moja pierwsza powieść tego autora i jestem bardzo zaciekawiona


Jak na razie to tyle pozycji. Pewnie jeszcze jakieś dojdą, no ale to jest Must Read.

Które z nich polecacie na pierwszy ogień??

3 komentarze:

  1. Zaczęłabym od Murakamiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Gwiazd naszych wina mnie rozczarowało, ale polecam zaćmienie, tego Murakamiego jeszcze nie czytałam, ale ja go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń