piątek, 7 lutego 2014

Stosik 02

Dzisiaj przychodzę do Was ze skromnym stosikiem :-) Związku z tym, że skończyły się ferie to nie spodziewam, że jeszcze coś oprócz tych książek przeczytam :-) Jak zauważyłam poprzedni stosik też był na początku miesiąca, więc nawet jak nie chce to trzymam się terminów. Przejdźmy więc do stosików:


1. Boy 7 - Mirjam Mous - dzisiaj przeczytała, za niedługo recenzja
2. Papierowe miasta - John Green - przeczytana, czeka na zrecenzjowanie
3. Król Kruków - Maggie Stiefvater - zrecenzowana
4. Charlie - Stephen Chbosky - brak na zdjęciu bo już oddałam do biblioteki, zrecenzowana








5. Makbet - William Szekspir - lektura szkolna, w trakcie czytania
6. A.D.XIII tom 2 - Pilipuk, Piekara, Ćwiek, Kańtoch i inni - wzięłam z czystej ciekawości, chciałam najpierw przeczytać tom 1, ale nie było w bibliotece, 
7. Wywiad z wampirem- Anne Rice - już od dawna chciałam ją przeczytać, więc gdy pojawiła się propozycja w wyzwaniu Fantastyczna dwunastka to od razu wypożyczyłam :-)




Tak się prezentuje mój stosik na ten miesiąc i końcówkę poprzedniego. Z tego co widzę po napiętym planie w szkole to jak przeczytam wszystkie te książki to będzie sukces :-) Jednak ja bardzo w siebie wierzę, bo oprócz tego co tutaj widzicie mam zamiar jeszcze w tym miesiącu zacząć czytać Zaćmienie :-)

Czy czytaliście  coś z tego ?? Jeżeli ktoś czytał A.D.XII to jakie są wasze wrażenia po tej książce, bo ja nie wiem co o niej myśleć :-)

1 komentarz:

  1. Pisałam ostatnio o "Wywiadzie z wampirem". Gorąco polecam, prowadzę wyzwanie z Anne Rice, uwielbiam jej pióro! Zazdroszczę 2, 3 i 4.

    OdpowiedzUsuń