niedziela, 14 grudnia 2014

The hunger games book tag

W związku z tym, że nie dawno wyszła I część Kosogłosa, stwierdziłam, że zrobię ten tag. Miał on się ukazać w zeszłym tygodniu, ale u mnie jest bardzo trudno ze systematycznością ( nie wiem dlaczego, po prostu tak mam). Obiecuję sobie jednak, że od nowego roku popracuję nad nią i postaram się dodawać przynajmniej 2 notki tygodniowo, z czego jedna to na pewno recenzja. Zobaczymy jak to wyjdzie, a teraz czas na tag.

1. Która z książek jest twoją ulubioną z całej trylogii?
Zdecydowanie jest to "Kosogłos", czyli ostatni tom. Jest ona bardzo tajemnicza i wręcz przesycona wartką akcją, co powoduje, że nie damy rady się od niej od niej odciągnąć. Przynajmniej ja tak uważam.

2. Jak długo wytrwałbyś w Głodowych Igrzyskach?
Jestem typem obserwatora, więc gdybym tylko przeżyła I dzień to pewnie bym się zaszyła w jakieś norze, albo usiadła na drzewie i próbowałbym to wszystko przeczekać. Chociaż przez chwilę :-)

3. Jaka według ciebie wydarzyła się najdziwniejsza rzecz w trylogii?
Żeby nie spoilerować to napiszę tylko, że jest to moim zdaniem ostateczny, miłosny wybór Katniss.

4. Jak dowiedziałam się o Igrzyskach Śmierci?
Dokładnie to nie pamiętam, ale wydaje mi się, że poprzez internet. Wszyscy o tej książce pisali, bądź mówili, więc i ja w końcu chciałam ją przeczytać.

5. Twoja ulubiona postać z książek.
Nie potrafię podać tylko jednego, bo moim zdaniem najlepsza jest para z 2 dystryktu, czyli Beette i Enobaria. Są bardzo nie pozorni, ale mają wielką wiedze, która nie jedną osobę ocali.

6.Jaki jest twój ulubiony moment z Igrzysk Śmierci?
I tutaj również mam 2. Pierwszy moment to scena z "W pierścieniu ognia", gdy wyjaśnia się zagadka dotycząca kształtu areny. Natomiast druga to scena z III części, gdy Katniss zauważa swoją siostrę Prim jak pomaga zranionym dzieciom, a potem dochodzi do wielkiego wybuchu bomby.

7. W jakim dystrykcie byś żyła?
Zważając na to, że w mojej rodzinie nie było żadnego króla, ani szlachcica, to myślę, że w 10 lub 11. Jednak najlepiej by było gdyby udało mi się dojść do 13. To by była frajda :-)

8. Jaki jest według ciebie najbardziej emocjonalny moment w Igrzyskach?
                                              UWAGA SPOILER II CZĘŚCI!
Gdy Cina zostaje zabity na oczach Katniss.
                                                   KONIEC SPOILERA!

9.Jaką jedyną rzecz zabrałabyś z domu na arenę?
Myślę, że największy nóż kuchenny jaki tylko mamy, by mieć się czym bronić, gdybym się nie dopchała do Rogu Obfitości.

10. Jaki jest według ciebie najgorszy plan, jaki został wymyślony w całej trylogii?
Wymyślenie igrzysk, w którym biorą udział zazwyczaj dzieci  i muszą się nawzajem zabijać. Bardzo chciałabym widzieć skąd autorce przyszedł taki pomysł do głowy :-)

11.Wymień postać, która twoim ulubionym czarnym charakterem.
I na tym pytaniu poległam, ponieważ wszyscy bohaterowie, którzy byli czarnymi charakterami pod koniec stawali po stronie dobrych. Natomiast prezydent Snow jest chyba najokrutniejszą postacią jaką można by wymyśleć, dlatego nie mam zamiaru go tutaj podawać.

12.Czego nie możesz się doczekać w filmie.
Sceny o której pisałam już wcześniej ( patrz punkt 6, przykład 2), czyli Big Bang i latających flaków ;-)

I to już wszystkie pytania. Jeżeli komuś spodobał się ten tag to zachęcam go do zrobienia :-) A na koniec piosenka z soundtracku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz