piątek, 7 listopada 2014

Top 10 - najciekawsze premiery listopada

Po miesiącu nieobecności w końcu na blogu pojawia się post. I już na wstępie chce was bardzo za to przeprosić. Tak naprawdę nawet nie zauważyłam kiedy minął mi październik. Wszystkie zaległe recenzje ( a jest ich sporo, jeszcze z września) nadrobię w przyszłym tygodniu. Postaram się dodawać po jednym wpisie codziennie i w ten sposób powinnam wyjść na czysto z recenzjami. Druga sprawa to chciałam wam bardzo podziękować za to, że mój blog doczekał się 2 tys wyświetleń, co dla mnie jest liczbą zaskakującą. Szczególnie, że ostatnio rzadko tutaj bywam. DZIĘKUJE :-) To motywuje mnie do kolejnych postów :-) No, a teraz możemy przyjść do sedna sprawy czyli Top 10 najciekawszych premier listopada.

1. Premiera filmu Kosogłos część 1 - tak ja również jestem wielką fanką całej trylogii i nie mogę się już doczekać tego filmu, szczególnie, że moją ulubioną częścią całej serii jest właśnie "Kosogłos".
2. Black Ice - Becca Fitzpatrick - nie czytałam serii "Szptem", ale ta książka bardzo przyciągnęła moją uwagę, a po za tym w jednej z recenzji przeczytałam, że nie posiada wątków paranormalnych ( to taką książkę da się jeszcze zrobić ???!!!), thriller dla młodzieży to coś czego potrzebuję
3. W śnieżną noc - John Green, Maureen Johnson, Laurel Myracle - dwóch moich ulubionych autorów, Maureen Johnson znam z "13 małych niebieskich kopert" i osobiście uwielbiam tę książkę, dlatego tą też muszę przeczytać

4. Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży - Philip Pullman
- baśnie braci Grimm kojarzę z dzieciństwa z krótkich filmików dodawanych do gazet, ale z chęcią przeczytam wersje trochę mniej szczęśliwą bez happyendów
5. Lemon - Scarlett - trochę muzyki musi się też pojawić, dokładnie wczoraj byłam na ich koncercie i jestem jeszcze bardziej zachwycona tym zespołem i nie mogę się doczekać ich nowego albumu, a tutaj mała próbka:

6. Księgarnia spełnionych marzeń - Katarina Bivad - bardzo lubię czytać książki o książkach, nie wiem dlaczego, ale tak już mam, ta pozycja bardzo mi się spodobała, ale raczej poczekam aż będzie w bibliotece 
7. Obywatel - polski film z młodym i starym Stuhrem, myślę, że będzie bardzo fajny i na pewno będzie dużo śmiechu
8. Na południe od nieba - Maciej Frączyk - co prawda nigdy nie czytałam książek tego autora to coraz bardziej mam ochotę, autor w sposób bardzo humorystyczny porusza kilka ważnych spraw polskiego społeczeństwa
9. Impuls - Eve Silver - inna rzeczywistość, a jednak niby podobna, bardzo lubię takie książki, bo nigdy do końca nie wiadomo czy wszystkie wydarzenia stały się naprawdę
10. Mroczna bohaterka tom 2. Jesienna róża - Abigail Gibbs - nie czytałam pierwszej części, ale nadal mam wielką ochotę dlatego jestem bardzo zadowolona, że wyszedł już drugi tom, jakoś wole czytać serie trochę później ale przynajmniej czytać je jedna po drugiej






1 komentarz: