środa, 2 kwietnia 2014

Podsumowanie marca

Ten miesiąc przebiegł mi jeszcze szybciej niż luty. Nie wiem kiedy te 31 ni zleciało, ale było to bardzo miłe 31 dni :-).Nazbierałam trochę fajnych ocen w szkole ( było też trochę mało satysfakcjonujących, ale o tym się nie powinno mówić, więc ciii). W tym miesiącu po wielu miesiącach siedzenia w domu i próbie oglądania filmów na kompie w końcu wybrałam się na coś ambitnego do kina. A mianowicie był to najnowszy film "Noe wybrany przez Boga".  Bardzo mi się spodobał i  wszystkim szczerze polecam, nawet tym mniej wierzącym :-) A teraz przejdźmy do podsumowania moich osiągnięć (?) czytelniczych:

                      Podsumowanie:
ilość przeczytanych książek: 4
liczba przeczytanych stron : 618
stron na dzień : 20
napisałam 5 postów
w tym 1 recenzję
najlepsza książka : A.D.XIII tom 2
najgorsza książka: Wywiad z wampirem




Przeczytane książki:
2. A.D.XIII tom 2 - Pilipiuk, Kossakowska, Piskorski itd.
3. Świętoszek - Molier
5. Zgoda miejsce grozy - Gerhard Gruschka

Tak się prezentuje bilans za miesiąc marzec. Skromnie, ale o jedną książkę lepiej niż w zeszłym miesiącu. W kwietniu będą święta i rekolekcje, więc na pewno się poprawie :-) Mam zamiar przeczytać  W pierścieniu ognia i Kosogłosa. Również mam zamiar pzeczytać Buszującego w zbożu

A jak tam u Was minął marzec ?


1 komentarz: