środa, 2 kwietnia 2014

Podsumowanie marca - wyzwania

W tym miesiącu nie udało mi się wziąć udziału we wszystkich wyzwaniach. Najgorzej właśnie miałam z Fantastyczną Dwunastką, w której motywem przewodnim był steampunk. Na początku myślałam, że obejdzie się bez większych problemów jednak potem się okazało, że w mojej bibliotece wszystkie te książki są wypożyczone. Dopiero kilka dni temu zorientowałam się, że w któreś z księgarni internetowej są niektóre tytuły steampunkowe po całkiem niezłych cenach. Trochę jest mi przykro, bo nie chce żeby wyszło, że zapisałam się do wyzwania, a nie biorę w nim udziału, ale w kwietniu jestem pewna, że podołam wszystkim wyzwaniom.



I Rekord 2014 : 8+4=12/19
II Serie na starcie : 1
III Czytam literaturę amerykańską: 1
IV Fantastyczna dwunastka: 0

W najbliższym czasie możecie się spodziewać na blogu recenzji "Zgoda miejscem grozy" :-) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz