piątek, 14 marca 2014

30 DAY MUSIC CHALLENGE dzień 5-9

Już dawno nie było postu, który byłby kontynuacją Music Challenge.Wcześniej  go nie robiłam, bo nie miałam pomysłu na kolejne piosenki, ale w końcu się zmotywowałam, poszperałam i jakieś tam znalazłam. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie :-)

Dzień 5- piosenka, która o kimś ci przypomina 
ta kategoria była zdecydowanie najtrudniejsza i do końca tak naprawdę nie jestem pewna czy ta piosenka w 100% mi się z kimś kojarzy, ale była to najlepsza jaką znalazłam :-)

Dzień 6 - piosenka, która przypomina ci o jakimś miejscu
Zdecydowanie ta piosenka kojarzy mi się i wyłącznie z wakacjami w Chorwacji, bo właśnie tam ją pierwszy raz usłyszałam. No, a potem to już leciała na okrągło :-)

Dzień 7 - piosenka, która przypomina ci o jakiś wydarzeniu
Tutaj jednomyślnie wybrałam piosenkę tradycyjną (?), która mi się kojarzy z komersem w szkole i trochę z obozem tanecznym na którym też było ją słychać.

Dzień 8 - piosenka, której znasz wszystkie słowa
Tutaj miałam też dość trudny wybór, starałam się wybrać taką piosenkę, której słowa pamiętam na dzień dzisiejszy. Oczywiście jest wiele piosenek, które w swoim czasie mogłam śpiewać obudzona nawet w środku nocy, ale teraz już ich tak dobrze nie pamiętam

Dzień 9 - piosenka do której tańczysz
Mam bardzo dużo takich piosenek, ale nie pamiętam już ich tytułów :-) Jednak ta piosenka jak dla mnie jest bardzo dobra i również powoduje u mnie zachętę do tańca, bo jak sobie przypomnę jak miałam do tego układ taneczny....


I to na tyle , resztę podam jak będę miała więcej czasu i pomysłów. Co do recenzji to jeszcze dzisiaj postaram się napisać o Wywiadzie z wampirem :-)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz