sobota, 25 stycznia 2014

30 day music challenge 1-4

Już od dawna chciałam się z wami podzielić moim ulubionymi kawałkami. Stwierdziłam, że te wyzwanie idealnie się do tego nadaje :-) Znam siebie i wiem, że nie umiałabym dodawać notek codziennie dlatego biorę po kilka dni żeby sobie ułatwić sprawę :-) Tak więc zaczynajmy


Dzień 1 - Ulubiona piosenka -  tutaj miałam trudny wybór ponieważ na ten czas mam 2 piosenki których mogę słuchać na okrągło, no i doszło do tego, że wstawię oby dwie :-)


Ten bit wprawia mnie w jakiś dziwny trans :-) Po prostu kocham !!!!! Najbardziej podoba mi się ta solówka Tomsona




Za każdym razem gdy tego słucham to wydaje mi się, że Igor śpiewa prosto do mnie szczególnie refren, nie wiem czemu ale robi mi się wtedy smutno :-( Ale i tak jest moją ulubioną


Dzień 2 - Najgorsza piosenka - tutaj nie było trudnego wyboru, bo po przesłuchaniu prawie całej mp3 znalazłam tylko jedną taką przy której nerwy mi puszczają 




Niestety na YT nie było tego kawałka, ale znalazłam inny które też działa na mnie denerwująco

Dzień 3 - Piosenka, która cię rozwesela - Jest kilka takich piosenek jednak ta przebija wszystkie 

                                                                              
                             Od razu jak ją usłyszałam w radiu wiedziałam, że od teraz to ona powoduje radość

Dzień 4 - Piosenka, która cię zasmuca - tutaj na pierwszym honorowym miejscu jest jedna z moich ulubionych artystek, która śpiewa o tym co sama przeżyła ( i to jest jeszcze smutniejsze)


Brak słów .......



1 komentarz: